Salutare, dragilor! Am revenit cu un nou tag, puțin mai neobișnuit, dar totodată special! Mi-a fost dat de către Anastasia, căreia îi mulțumesc extrem de mult pentru el, verificați-l și pe al eu, e minunat! ❤
Acestea fiind zise zic să trec direct la tag!

1. Citatul preferat de toamnă  –  “Copacii vor să ne arate cât de minunat este să lăsăm lucrurile să plece!”

L-am găsit întâmplător pe pinterest, nu știu cine a spus asta, însă mă regăsesc atât de mult în el. Regăsesc schimbarea făcută în viața mea, persoanele cărora le-am dat trumul, libertatea pe care am ismțit-o apoi, răcoarea in inima mea ,una plăcută, ce putea fi astupată doar cu o ceașcă de ceai în fiecare dimineață, oh, sunt un suflet visător, știu…

2. Eșarfa favorită – Acum zace printr-o cutie, deoarece toate hainele mele zac prin cutii din cauza renovării, însă vă las mai jos o poză cu ea, o foloseam drept fundal pe bookstagram.  De ce e preferata mea? Chiar nu știu, poate pentru că poartă culorile toamnei târzii, ale morții, transformării…știți voi la ce mă refer…

Untitled.png

3. Activitatea preferată pe care o faci într-o zi ploioasă – De departe să stau, să ascult câțiva clasici, să fiu înfofolită într-o pătură și să citesc atât cât îmi permite timpul, este lucrul preferat pe care-l fac într-o zi ploioasă, fie ea tomnatică sau nu.

4. Serialul TV favorit de toamnă – Dacă ar fi să aibă temă tomnatică, n-aș avea nici unul. Dacă ar fi serialul favorit la care să mă uit toamna cu siguranță aș alege Supernatural. Senzația aia pe care ți-o dă vântul puternic de toamnă într-o noapte rece, sunetul vântului combinat cu serialul ăsta pe care la început l-am considerat horror sunt perfecte pentru o persoană visătoare precum mine. :))

5. Filmul favorit de toamnă – Recent am văzut Verișoara mea, Rachel, doar pentru că îl avea în rolul principal pe Sam Claflin. Este un film inspirat dintr-o carte clasică, ce are același nume, însă decorul, personajele, modul în care vorbeau (accentul britanic), mă duc cu gândul într-un univers paralel unde aș vrea să fie toamnă 365/365. 🙂
P.S. Chiar recomand ecranizarea asta!

6. Cartea favorită de toamnă – Nici nu mai stau pe gânduri când zic că Fior de Maggie Stiefvater e cartea mea preferată de toamnă. Nu mă lungesc cu descrierea ei, aveți o recenzie aici, vă spun doar că are un tablou tomnatic de vis, ce-aș vrea să fie și real…

7. Dacă ai putea avea un animal magic (un familiar) care ar fi?  – Nu mă pot decide între o veveriță și o vulpe, adică le-aș vrea pe ambele în real life, dacă m-ar lăsa și părinții, bineînțeles. Mereu am avut o înclinație pentru animalele care sunt chiar sub nasul nostru, dar pe care nu le observăm niciodată așa că, da, nu pot alege dintre veverița mică și pufoasă și vulpea mare și pufoasă. :))

8. Un loc pe care vrei să-l vizitezi în această toamnă – O să pară banal pentru mulți, dar vreau să vizitez unul dintre parcurile cele mai nepopulate din orașul meu. De ce? Răspunsul îl aveți în poza de mai jos (care e de anul trecut)!

Fotografia postată de Cu lumea-n cap prin Călărași.

9. Ți-ai cumpărat un obiect de decor în această toamnă ? – Ăăă…nu, dar urmează. Va fi vremea aceea când rafturile bibliotecii mele se vor umple de bețișoare parfumate, lumânări și suporturi pentru acestea .

10. Fotografia preferată făcută toamna trecută? – O să las două, una de toamna aceasta, una de toamna trecută. Încalc puțin cerința, sorry Anastasia! 🙂

Untitled.png (toamna asta)

Untitled.png (toamna trecută)

11. Trei cântece care-ți amintesc de toamnă – Am unul singur pe care îl găsiți aici.
Poate unii îl știți din articolul legat de muzica clasică pe care o ascult atunci când citesc. În apărarea mea îmi aduce aminte de ploaia de frunze ruginii deci…

12.  Lucruri pe care le asociezi cu toamna –  degetele înghețate și nasul rece, hainele pufoase, parfumul, vântul, cărțile clasice, plăcinta, toate lucrurile vintage, lumânările, ceaiul, bibliotecile în general, pijamalele pufoase, întunericul, ceața, bruma, fructele coapte la cuptor,păturile, etc etc, ar dura prea mult să enumăr totul.

 

Sper că v-ați simțit bine citind acest tag, până data viitoare când ne citim să aveți o lectură plăcută!